Posjet Zelingradu

Fotografije: Darko Antolković

Sjećam se da kada sam prvi put išao na Zelingrad nisam znao gdje je, pa sam gospodina koji živi u Biškupcu Zelinskom pitao kako doći do Zelingrada. Gospodin me uptutio prema Zelingradu, te me pokušao nagovoriti da krenem automobilom prema burgu. Naravno da mi ne pada na pamet automobilom se voziti do bilo kojeg burga, ma koliko god on bio udaljen od glavne prometnice ili parkirališta. Čovjek treba uživati u prirodi i koristiti svaki slobodni trenutak vremena da bude što više u šumi. Tako je bilo i ovaj put. Parkirao sam automobil u Biškupcu Zelinskom i šumskim putem se uputio prema Zelingradu. Sve pohvale djelatnicima turističke zajednice na postavljenim info pločama na poučnoj stazi do Zelingrada. Na njima možete pročitati o izvorima vode, te biljnom i životinjskom svijetu.

Pa krenimo prema Zelingradu…

1.jpgDobro uređen i označen prilazni put
2.jpgInfo ploča

4.jpg

3.jpgŠuma je najveći dar koji ima čovječanstvo
5.jpgUlaz u burg

6.jpg

7.jpgNe diraj ništa, samo gledaj…

8.jpg

9.jpg

10.jpgArheološka istraživanja na vanjskom bedemu

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Srednjovjekovni Zelingrad

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Utvrde i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

